روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

پسکیگوجهمیدن؟!!

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ق.ظ

پنجره ی اتاق از زاویه ی نگاه من!!!

.


انقد که پنجره رو باز می کنم، پرده و دیوار کنار پنجره همش کثیفه.

من اینجوری بیشتر می دوستم. پنجره باید باز باشه.

:)



  • ۹۵/۰۵/۰۸
  • خانوم فاف

نظرات  (۵)

چرا برعکس اخه :-D

خونه مادربرزگم که کاشان بود اجر سه سانتی بود و درخت هم داشتن
من کلی خاطره بچگی داشتم اونجا
الان اینو دیدم یهو هوایی شدم
خیلی حسای خوبی اونجا بود
پاسخ:
رو زمین دراز کشیده بودم... سرم سمت پنجره بود.
بعد باید سرمو به سمت بالا خم می کردم.. پنجره برعکس دیده میشد. 😎
...
این پنجره هم پر از حس های خوبه برای من.
شب ها نور ماه میفته تو و اتاق روشن میشه.
شب چهارده هر ماه میشه نشست رو به روی این پنجره و ساعت ها به ماه خیره شد.

رنگ پرده ی اتاقو عوض کنین،چیه این؟!
:/
زاویه نگاهتون بصورت وارونه س؟!آقا من خودم ته مخالفتم ولی واقعا پیش زاویه ی نگاهتون که با جاذبه ی زمین مخالفه،دستم بسته س،دیگه ببینین زاویه ی نگاهتون اینطوریه در مخالفت،خودتون چه اقیانوس مخالفتی هستین!
:)))))))))

پاسخ:
😂😂😂😂
طفلی پسرا که نمی تونن حس های خوب موجود در رنگ صورتی رو درک کنن😆😢😢
یه همچین آدم مخالف و خطرناکی هستم من... تا حالا مخالف تر از خودت دیده بودی اصن؟😂
تازه یه وقتایی تو خیابون هم برعکس راه میرم. البته تو سربالایی ها وقتی نفس کم میارم.
گفتم اینم بگم در جریان باشی😎
چه باحال!پشت پنجره گلدونه یا شاخه های درختای حیاطه اومده تو ؟
پاسخ:
خودت فهمیدی دیگه
:))
آهان آهان الان دقت کردم،گلدوناییه که توش گوجه کاشتن کردی😉
پاسخ:
ها ها ها... خودشونن... فقط یه نکته ریز داره... من کاشتن نکردم... مامانم کاشتن کرده😊😎
من هم خیلی وقت ها تصمیم میگیرم تختمو بذارم کنار پنجره بعد به زمستون میرسه شدیدا پشیمون میشم :)
پاسخ:
من دیگه معتاد شدم به پنجره.
دلم میگیره اگه دور بشم ازش.
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">