روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

ذهنناآروممن+پازل

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۳ ب.ظ

مثل حرف که حرف میاره، فکر هم فکر میاره.
این روزا در آن واحد هم دارم با چند نفر چت می کنم، هم هزار تا فکر ضد و نقیض مثل کرم تو مغزم رژه می رن.
...
..
.
امروز یه دوست یه بازی برام فرستاد... دانلودش که کردم دیدم پازله.
فکر کنم تو همه ی این مدت پازل تنها راهکاری بوده که تونسته ذهن منو درگیر خودش کنه و یکم آروم بگیرم.
امروز یادم افتاد مدتها دنبال یه پازل بزرگ بودم و هیچ وقت طرحی رو که می خاستم پیدا نکردم.
شما سراغ دارید جایی رو که پازل های بزرگ با طرح های خاص و متنوع بفروشه؟

  • ۹۵/۰۴/۲۹
  • خانوم فاف

نظرات  (۳)

کرم ها هم مگه رژه می رن بالام جان!؟😂😈
می خوای سرگرم شی روبیک بگیر.آخراش دیدی یهو زیادی آروم شدی😂😉
پاسخ:
آره بابام جان... مث اسب رژه میرن کرما😐
پازل دوس دارم... روبیک دوس ندارم☺
ببخشیدا ولی چه کرمای خری😁😁
پاسخ:
به خر گفتن تو برو ما هستیم😁😁
آمدم نبودید😆
پاسخ:
برگردی پیدا میشم..
هست
😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">