روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

پنج شنبه های این خونه

پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۳۴ ب.ظ



پنج شنبه ها

هیچ قراری نذارم، هیچ جا نرم، بمونم خونه.

صبح بیدار شم نون تازه بخرم، چایی دم کنم.

دور هم صبحونه بخوریم.

پنج شنبه ها

من به گلا آب بدم

من برم از مغازه سبزی خوردن تازه بخرم

ناهار درست کنم.

پنج شنبه ها باید خوب باشه حالمون کنار هم

باید بشه یه رسم...

رسم پنج شنبه های این خونه...

  • ۹۷/۰۳/۱۰
  • خانوم فاف

نظرات  (۲۲)

چه پنج شنبه خوبی!!
پاسخ:
اوهوم
همه ی پنجشنبه ها قرمه سبزی دارین؟!
:|
یا بدتر کوکو سبزی دارین؟!
یا هنوز هم بدتر از این خورشت کرفس مرفس اینا دارین!
پاسخ:
پنج شنبه ها قراره بشه روز غذاهای جدید
:)
سلام :)

ان شاءالله هرروز حالتون خوب باشه ...

زیبا نوشتین ...
درود بر شما
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
روزتون خوش
غذای جدید!!!اوه اون دیگه فاجعه س!
پاسخ:
دلتم بخواد
قربون شما من که روزه م،به خونه هم بگین روزه ی پنجشنبه ها رو بگیرن.هم ثوابش کم نیس و هم با توجه برنامه ی شما برای حفظ سلامتیشون مفید خواهد بود.
پاسخ:
گفتم دلتم بخواد. نگفتم که دعوتی 😎
+فعلن برم سراغ افطار

الهی حال دل هرروزتون قشنگ
پنجشنبه هاتون پا برجا تا ابد 😍
پاسخ:
مرسی عزیزم ❤
روزگارت خوش و دلت آروم🌹
حالا از جونم سیر نشدم که بیام.من همین نون و پیازم رو میخورم،پدر خلیفه رو هم در میارم.میگن کسی رو مسخره نکنین که سرتون خواهد اومد،من الان به نون و پنیر خوری جماعت متلک انداختم وضعیت خودم رو ببینین کف میکنین.پرولتاریسم من رو با بورژوازی خوتون مقایسه کنین:
yon.ir/FtariIMAN
پاسخ:
یه نون سنگک می گرفتی. این سوسول بازیا چیه؟
تازه این نونا تو گلوت گیر می کنه خفه میشی.
آخه پنیرت هم سوسولانه س.😎
سوسول بازی کجا بود،این نونا7غله ن برای وضعیت هاضمه توصیه میشن.تازه چیزی هم نخوردم.
yon.ir/IMANJOON
اون موقعی که من3-4تا اکبر جوجه میزدم شماها با کلاس بازی در میاوردین با کار و چنگال نخود فرنگی میخوردین.
شما همون سبزی مبزی برین بخورین.
پاسخ:
اصن من تو خوراکی خوردن سوسول تمام.
ولی این دلیل نمیشه نون پنیرت سوسولانه نباشه :)
واللاع!فرزندم،اون مقدار سیر و پیازی که من با آبگوشت(آب گوشت میگم ینی یه دیگ که یه ربع توش شیلنگ گرفتن و بعضا علت بحران آب ج.ا.ایران رو از همین میدونن!)میخوردم خودش مصرف سرانه ی پیاز و سیر رو تو ج.ا.ایران بالا و پایین میکرد.
پاسخ:
ببین خودتم اعتراف کردی دیگه مث قدیم نیستی. نون پنیرت سوسولانه س.
از ما گفتن.
سوسولا اونایین که شلوار لی میپوشن!
پاسخ:
اونایین که نون غله می خورن برا سوء هاضمه.
بالایی بسته س.
+امشب من رو2آ کنین.
پاسخ:
حاجت روا
علیک السلام
دیگه چی؟
پاسخ:
سلاملکم
سلامتی
ما بمیریم به ختممون هم نمیرسینا!!!
به این میزان از معرفت واقعا ماشاللا!
احوال؟

پاسخ:
دور از جون.
خوبم. الحمدلله
دعوت کنم عروسی میاین؟
پاسخ:
دوست دارم بیام. ولی نمی تونم.
حالا کی هست عروسی؟
خیلی وقتم هست که چیزی ننوشتین.چه خبرا چیزی که نشد؟!
پاسخ:
گفتم یه مدت دور باشم شاید بهتر باشه.
؟
پاسخ:
:)
اسباب نگرانی شدین!
پاسخ:
نگران نشو.
آقا سلامتین؟
پاسخ:
اوهوم :)
کله رو میندازین پا میشین میرین؟!
پاسخ:
پیش میاد دیگه
کلا رفتین؟!
پاسخ:
نه
میخواین برین بگین خب همه یهو پا میشین میرین!
پاسخ:
نرفتم که
نمیاین؟!
پاسخ:
نمی تونم بیام😐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">