روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

گزارش یک خواب پراکنده

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹ ب.ظ
تصمیم گرفتم برای امسال ماه رمضون خوابمو تقسیم کنم.
در اولین قدم، دیروز رفتم پیشواز... صبح 7 و نیم رفتم سرکار. 2 اومدم خونه یه نیم ساعتی خوابیدم، نیم ساعتی هم ادا خوابیده ها رو در آوردم.
بعد دوباره رفتم سرکار تا 8.
ساعت 9 و نیم خوابیدم. ساعت 11 از خواب پریدم. یه سری کارامو انجام دادم. با آقای پدر رفتیم مراسم.تو مسیر برگشت خوابیدم. 3 رسیدیم خونه تا یه ربع به 4 خوابیدم.
بیدار شدم برا سحری. بعد سحری 20 دیقه وقت داشتم خوابیدم. اذان که گفتن نماز خوندم. سانس آخر از 4 و نیم تا 8 خوابیدم. البته 10 بار هم وسطش از خواب پریدم.
الانم سرکارم مثلن 😎
+تو این ماه چون خوابیدن هم ثواب داره سعی می کنم از هر فرصت 10 دیقه ای هم درست استفاده کنم 😉
+حساب کردم با این روش حدود 7 ساعت تونستم بخوابم.
+ببینم تا آخر ماه چی پیش میاد :)
  • ۹۷/۰۲/۲۷
  • خانوم فاف

نظرات  (۲)

امسال نباید سیستم خوابم بهم بریزه. چون صبح ها باید برم مدرسه. پارسال شب تا صبح بیدار بودم، صبح تا ظهر می خوابیدم. تازه دچار یه حس کسلی بد هم میشدم/:
پاسخ:
کلن هرچی تو خونه بودم و خواب بودم تا الان 😎
سالای پیش باز یه ساعتی می خوابیدم. ولی امسال می خوام برم مراسم.
تا خدا چی بخواد.
یه نظر قطعی دارم که خواب زیر 3ساعت و روی 5ساعت خواب نیس.کمترش رو چرت و بیشترش رو بی هوشی /مرگ صدا میکنم!
پاسخ:
نظر خوبیه.
دیروز 13 ساعت خوابیدم. وسطش یه سر بیدار شدم برا نماز ظهر.
به خدا میگم امسال هیچ عبادتی در توانم نیس. جز همین عبادت خواب که خالصانه س. همینو ازم قبول کن 😎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">