روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

ما فاطمه ها

يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۷ ق.ظ

گوشی رو برداشتم تا  زنگ بزنم به فاطمه و احوالشو بپرسم

لیست کانتکت های گوشیمو بالا و پایین کردم تا شماره شو پیدا کنم.

همزمان فکر می کردم چقد فاطمه ها زیادن و سخته پیدا کردنشون.

بهش زنگ زدم. حالش خوب بود. :)

...

شب تو یه اوضاع شلم شوربا با یه خط ناشناس بهم پیام داده: "سلام. فاطمه ام. خطم یه طرفه شده. به خط خودم یه زنگ بزن."

فکر رفت سمت همین اتفاق بعد از ظهر. چقد فاطمه دارم. به کدومشون زنگ بزنم؟

پیام دادم: "کدوم فاطمه؟"

خودشو معرفی کرد. 

زنگ زدم بهش. گفت قد دو نفر جا بگیر :)))))))

اومد بالا داد کشید فاطمه شماره تو کلن پخش کردم. با گوشی همه بهت زنگ زدم :)))))

...

مدیر رفته سفر.

قبل از سفر بهم پیام داد منتظر پروازمم. گفتم خبر بدم یه وخ نگرانم نشی. :)))))

ربطش به دو مورد بالا اینه که اسمش فاطمه س :)

....

از حسرتای زندگیم این بود که اسم دخترمو نمی تونم بذارم فاطمه؛

چندروزیه دارم فکر می کنم خب مگه چه اشکالی داره دوتایی مون فاطمه باشیم؟ 

فقط موندم با هم قاطی میشیم یا نه!!!


  • ۹۷/۰۲/۰۲
  • خانوم فاف

نظرات  (۳)

سلام :)

چه اسم با مسمایی !!!

چه ایرادی داره ؟ من دوتا خواهرو میشناسم که هردو زهرا هستند ...:)

عیدت مبارک فاطمه بانو :)
پاسخ:
سلام.
ممنون
اسم دخترتو بزار نازنین فاطمه😎
پاسخ:
اتفاقن نیلوفر و نازنین و نگار جزو اسماییه که دوست دارم بذارم.
ولی نازنین فاطمه نه 😐
البته ممکنه آقای آیندتون خودش از قبل اسم بچه هاشو مشخص کرده باشه😉😂
پاسخ:
دیگه من نمی دونم. خودش می دونه 😁😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">