روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

این قسمت: آمار نگیریم :))

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۴۳ ق.ظ

اون روزای اولی که رفته بودم سرکار، همکارم خیلیییی ریز و نا محسوس شروع کرد به آمار گرفتن.

خب طبیعتن منم خیلییییی ریز و نامحسوس شروع کردم به پیچوندنش :)))

بالاخره یه روز بحثو کشوند به معیارای من برای ازدواج.

منم گفتم کچل نباشه، پیرهنشم نذاره رو شلوارش. :))))))

بعد از این معیارا دیگه هیچی نمی گفت طفلی. فقط چند وقت یه بار نصیحتم می کرد که ازدواج کنم. منم می گفتم داره بهم خوش می گذره. شوهر می خوام چیکار :))))

.

خلاصه گذشت تا همین چند روز پیشا... این خانم همکار یه روز بهم گفت می تونی فلان وقت به جای من بیای؟

می خواستن برن خواستگاری برای خواهرزاده ش.

بعد خواستگاری که همکارمو دیدم یکم از دختره گفت برام. وسط حرفاش هم طاقت نیاورد و گفت که همین کیسو می خواسته بفرسته برای من که هم جلوی سرش مقداری کم مو بود، هم پیرهنشو میذاشت رو شلوارش. :))))) 

عمرن فکر نمی کردم انقد دقیق با بلدوزر از رو بنده خدا رد شدم.

ولی خب خاله ش حقش بود. انقد بدم میاد از اینا که فکر می کنن باید یواشکی آمار آدمو در بیارن و طرفشون هم خره و نمی فهمه.

واللاع.


  • ۹۶/۱۱/۱۸
  • خانوم فاف

نظرات  (۱۲)

یعنی میگی باید یواشکی نباشه؟> :)
پاسخ:
من از طرفداران رک و راست حرف زدنم 😎😎
:)
پیرهن رو شلوار رو موافق نیستم و خب شما کلا سلیقه ندارین!
ظاهر طرف برای آدمای عاقل اهمیتش کم نیس.

پاسخ:
با دمپایی تو بارون هم موافقی :))
کاری با ظاهر اون بنده خدا نداشتم. فقط حسم می گفت اینارو بگم دیگه جرات نمی کنه حرفی بزنه 😎
من تا بفهمم کسی می خواد ریز امار بگیره طرف دوست هزارسالمم باشه به طور ناخودآگاه باهاش چپ میشم😆
مگه هنوز هستن اونایی که پیرهنشونو می ندازن رو شلوارشون!؟😐
بعضی کچلا خوش قیافه ان ها! کچلی به بعضیا میاد😆😆رو این مورد تجدید نظر کن😜😎
پاسخ:
اولش باهاش چپ شده بودم. اصن به سختی تحملش می کردم. ولی میدونی که ظاهر برای من مهمه 😆😆 خلاصه که خواهر جان دیدم با چپ شدن نمی تونم کار کنم. این شد که صلح کردم 😎
اوهوم. هستن. انقدم زیادن و به من نزدیکن که وارد معیارای من شدن 😎😎
ببین کچلی که پیرهنش رو شلوارشه چی؟ میشه تجدیدنظر کرد؟ 
نه خدایی نمیشه😆کچلی که من مد نظرمه شلوار جین می پوشه و پیرهن اندامی😂 دیگه از قیافه و کچلیش نگم برات😆😆😆
پاسخ:
مد نظرت خیلی متفاوته با این بنده خدا :))
با اون موافقم و در جریانین که بهش التزام عملی هم داشتم.
آره،کاری با ظاهر اون بنده ی خدا نداشتین!   :)))))))
پاسخ:
کلن خیلی شیکی ها :)))))
اصن من می دونستم کیه که ظاهرش برام مهم باشه؟ 😎😎
اون برادرمون،باز کچل بودنشون رو میشد درست کنن ولی واقعا پیرهن‌ رو که نمیشد رو شلوار نذارن!کچلی که نیس براش درمون داشته باشن!!!
پاسخ:
اصن باز با کچلی میشه کنار اومد. ولی با جماعت پیرهن رو شلوار بذار چجوری کنار بیام آخه؟ همونجور که گفتی درست بشو هم نیستن 😂😂😂😂
دمپایی و پیرهن رو شلوار نشونه ی آزادی خواه بودن ماس.
+دیدین صندل با جوراب میپوشن؟!صندل با جوراب رو مثل اینکه از نشونه های حزب اللهی بودن میدونن.خیلی داغونن.
پاسخ:
یکم خودتونو تحویل بگیر. اونم با این تیپتون :|
+ جزو مد جدید دنیاس. 😛😛
https://www.google.com/search?q=صندل+با+جوراب&client=ms-android-samsung&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjHsd-Y1J_ZAhWRzKQKHTKuD0AQ_AUIESgB&biw=360&bih=560
شما پیرهنو بذار رو شلوار 😆😆
خلاصه اینجوریاس.
پاسخ:
بد تیپی دیگه :)))))
:\
پاسخ:
😎
سلیقه هم ندارین!
پاسخ:
اگه پیرهن رو شلواریا منو خوش سلیقه می دونستن که باید سرمو می کوبیدم به دیوار 😆
آمار بگیریم ببینیم چطوریایین؟!احوالتون که بد نیس؟!و ایضا آمار بگیریم ببینیم چرا نیستین؟!کجایین؟!
پاسخ:
انقد آمار نگیر.
تجربه نشون داده عواقب خوبی نداره ها 😊😆
سلیقه ندارین.ینی کلا به خوش یا بدی سلیقه تون نمیتونیم بپردازیم کلا از بنیان سلیقه ندارین!   D:
پاسخ:
همین که به سلیقه ی من نمی پردازی منو وادار به شکر می کنه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">