روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

مگه دکترا هم دچار کسالت میشن؟

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۵۶ ب.ظ

دو هفته س موندم بی عینک.

امروز همه انرژی و وقت و حوصله مو جمع کردم رفتم چشم پزشکی، میگن دکتر نیست. یه مدتیه کسالت داره معلوم نیست کی بیاد.

تنها دکتر چشم پزشکی هم هست هم قبولش دارم. هم کارش درسته.

کاش دکترا مخصوصن اون خوباشون کسالت دار نشن.

حالا تا کی باید این بی عینکی رو تحمل کنم من؟

  • ۹۶/۱۱/۱۱
  • خانوم فاف

نظرات  (۱۲)

دچار؟
پاسخ:
بلی دچار :)
مگه دکترا آدم نیستن؟!حیوونا هم مریض میشن.
پاسخ:
بیچاره اگه بفهمه چه مثالی زدی :)))))
پیش کی میرین،بگین من هم همونجا برم‌.
پاسخ:
درمونگاه محل
دکتر سید مصطفی مهاجر
کله صبح باید وقت بگیری. خواستی بگو برات وقت بگیرم.
الان کامنت من رو میتونین بخونین یا عینک ندارین نمیتونین ببینین؟!
پاسخ:
عینکیا کورن؟
:/
عهع!
پاسخ:
پع
D:
:\
پاسخ:
والو
:))
یه طوری گفتین کسی جز ایشون رو قبول ندارین گفتم لابد پیش وزیر بهداشت میرین!!!                             D:
پاسخ:
واقعن خیلی خوبه. اولین بار اتفاقی رفتم پیشش. اون موقع برای حساسیت چشمم رفتم. ولی از اونجایی که دکتریه که به معاینه ی کامل اعتقاد داره یه مشکل دیگه رو در چشمم کشف کرد و حل شد.
بعد اون همیشه رفتم پیشش. تا حالا هم راضی بودم.
به همه توصیه ش می کنم
من که بدون عینک کورم.
پاسخ:
من خیلی وقتا عینک نمی زنم. شماره چشمم میره بالا همه ش. ولی دلم عینک دوست نداره :|
:/
پاسخ:
:)
پس خوب نیس.من از اون سلمونیایی که برای کوتاه کردن مو میریم پیششون ولی با ریشمون هم ور میرن دوس ندارم.
پاسخ:
رفتم چشم پزشکی کلن چشممو معاینه کرد. دماغمو که عمل نکرد.
بگو نمی خوای بری پیشش دیگه. چرا انقد بهونه میاری؟ 😒😒😒
من الان با این درجه ی ضعف در چشم میتونم برم تو تیم گلبال پارالمپیک ج.ا.ایران عضو شم،بازی کنم و افتخار بیافرینم.
پاسخ:
خب چرا نمیری افتخار بیافرینی؟:))))))
.
این دکتره میگه عمل چشمو توصیه نمی کنم.
مامانم اینا نمی ذارن لنز بگیرم. 
منم از عینک خوشم نمیاد.
اینه که مجبورم از چشمام کار بکشم که بی عینک ببینن :|
👓
پاسخ:
😎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">