روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

13 انگیزه

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۰۸ ب.ظ

۱. شاید اولین و اصلی ترین دلیل این باشه که خدا می خواد تو این دنیا باشم و بهم فرصت زندگی داده. پس منم باید زندگی کنم.
۲. دهه ی اول محرم و پیاده روی اربعین که هر سال از خدا می خوام بازم ببینمشون و همچنین مشهد.
۳. واقعن دلم می خواد زمان ظهور و رجعت رو ببینم. نه که بگم خیلی منتظرم. دلم می خواد ببینم دنیا اون موقع چه شکلیه. چقد متفاوته با دنیای الان ما. (برای همین مورد سوم قد حضرت نوح عمر احتیاج دارم.)
۴. آدمای مهم زندگیم که دوستشون دارم و حالم باهاشون خوبه.(هر چند که یه وقتایی حرصمو در میارن) 😆 و دیدن خوشبختی شون
۵. بهار که عاشقشم و هر سال با کلی هیجان به استقبالش میرم.
۶. سفر کردن به جاهایی که دوسشون دارم 😊
۷. کوه
۸. شاید باورتون نشه ولی غذاهایی که دوسشون دارم. هم خوردنشون هم درست کردنشون.
۹. کلاسایی که دوست دارم برم و هنوز به دلایل مختلف نشده که بشه.
۱۰. کتونی بپوشم و از تجریش تا راه آهن  پیاده برم و آدما رو نگاه کنم و گل بخرم.
۱۱. نوه هام. واقعن دلم می خواد بدونم چجوریه که همه میگن نوه از بچه شیرین تره 😎 حالا درسته هنوز تو مرحله ی اول موندم. ولی دلیل نمیشه که. 😊
۱۲. وقتی شوهر سر به هوام اومد و منو پیدا کرد یکی بزنم تو گوشش بگم تا حالا کجا بودی؟ نگفتی من نگرانت میشم؟ 😒😆
۱۳. اون لحظه ای که قراره دوتایی با هم بشینیم و دمنوش نوش جان کنیم و از روزی که گذشت برای هم بگیم. 😊

  • ۹۶/۱۰/۱۶
  • خانوم فاف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">