روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

از معیارهای من برای ازدواج 4

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۴۳ ب.ظ

بهم قول بده ماهی یه بار منو ببره یه همچین جاهایی، بعد من از اونجا عکس بذارم تو پیجم و صبح بخیر بگم 😎😁

.

.

از این صبونه ها هم برام درست کنه 😊

 

.

.

+ نزدیک یه ساله از معیارام برای ازدواج ننوشتم. الان رفتم لینکاشو کپی کنم فهمیدم.

++ ینی ببنید من چقد وقت ندارم که یادم رفته به معیارام فکر کنم 😆

 

معیار اول

معیار دوم

معیار سوم

جزو معیارای قطعیم نیست ولی باشه خوشحال میشم  😁😁

  • ۹۶/۱۰/۱۰
  • خانوم فاف

نظرات  (۲۷)

  • ** دلژین **
  • به همسری با دارایی زیر ۱۰ میلیارد جواب مثبت نده :دی 
    پاسخ:
    اتفاقن بقیه هم میگن توقعم پایینه 😂
    معیار فقط معیار دلژین بانو😂
    پاسخ:
    نه!! من خیلی بچه قانعی هستم. اصن یه همچین معیارایی ندارم 😂😂
    ماهی یه بار به نظرم کمه. همه آخر هفته ها*___*
    واقع بینانه نگاه کنیم هزینه ای نداره که، فقط طرف باید اهلش باشه. 
    پاسخ:
    آخر هفته کوه هم بریم کفایت می کنه برام. ماهی یه بارم بریم دور دور.
    موافقم. خیلی هزینه نداره. 😊 دیگه من بهش میگم دیگه... یا اهلش هست یا اهلش میشه. یا منو می فرسته تنها برم.😎
    ایشالا منتها به نظرم یه مقدار معیاراتون کجن.
    بنده ی خدا دلم براش سوخت.صبونه رو هم خودتون آماده نمیکنین؟!
    +از همون معیارای قبلی مشخص بود شما قصد ندارین.
    ++عربی کجا میخونین؟ 
    پاسخ:
    معیارای خودتون کجه. 😒
    ببخشید که اومدیم سفرها... تو سفر هم من کار کنم؟😐😐
    + من قصد دارم. اون گیجه منو پیدا نمی کنه 😂😂😂
    ++ دم خونه مون 😆😆
    واللاع با این معیاراتون بعد اینکه عکسا مال کجان؟
    پاسخ:
    زرنگی؟!
    هم معیارای منو زیر سوال ببری هم بگم این عکسا برا کجان؟ 😁😁
    به شما خیلی نزدیکه. 😎
    واللاع!
    پاسخ:
    هر چی دیرتر بیاد معیارای منم بیشتر میشه. دیگه خودش می دونه. 
    واللاع!
    دلم براش سوخت.

    پاسخ:
    همینه که هَ
    😒
    عکسا مال کجان؟اون بنده ی خدا رو با انطباق با این همه معیاراتون آخرش گیج هم صدا میکنین؟!
    شانس بیارین من باهاش هم صحبت نشم!شانس زیادی ندارین!    :)))))))

    پاسخ:
    اون بنده ی خدا رو که باهاش پدر کشتگی ندارم. بیاد منو پیدا کنه منم دیگه بهش نمیگم گیج 😆😆 من به این ماهی. عمرن اگه بتونی نظرشو عوض کنی 😂😂
    عکسا رو دقیق یادم نیست. ولی فک کنم برا علی آباد کتول بود و چندجای دیگه 😎
    این لینک پیجیه که عکسا رو ازش برداشتم.
    https://www.instagram.com/dehgardi/
    واللاع!
    پاسخ:
    اینکه انقد دلت برا آقامون می سوزه اصن عادی نیست.
    :\

    پاسخ:
    اصن خودش هم معیارای منو دوست داره 😂😂
    من دلم برای حق تحت ظلم سوخت!
    :)))))))
    پاسخ:
    حقیقتن خدا رحم کنه به خانومت :))))
    اینستاگرم ندارم.
    +علی آباد و اطرافش تو همین مایه هان!
    پاسخ:
    از اینترنت هم می تونی بری.
    + خیلی قشنگه
    با این معیاراتون شما بیشتر از اون مظلوم به نظرم میاد آقایی خواهید کرد!
    پاسخ:
    من خانوم خونه ام 😊😊😊
    من نظرش رو عوض میکنم.این شعار ماس:ظاهر مهمتر از همه چیزاس،اخلاق و اینا با کتک درست میشن!    D:
    پاسخ:
    تا اونجا که من یادمه زدن خانوما کار سخیفی بود 😛😛😂😂
    من خودم مصداق رحم خدام.   D:
    اون که البته همچنان کاری سخیف تر ازش نیس.
    پاسخ:
    پس رحم خدا برکت الهی که میگن شومایی؟ :)))
    ببین رحم خدا بیا اول مواضعتو شفاف کن، بعد در موردش بحث کنیم.
    زدن یا نزدن. مساله این است 😎
    برکتش رو مطمئن نیستم. :)
    مواضع من 7سالی شد که شفافن.شما هم میدونین،الکی اذهان عمومی و فضای مجازی رو مشوش نکنین.
    من فعلا برم آسمونتون رو جدی بگیرم،سرکار خانوم ابتدای تند باران تا بعد ببینم بالاخره حالش میاد برم پست بذارم یا همین جا حرفمو بزنم.
    +از اینترنت هم نمیرم.😏
    پاسخ:
    فضا مشوش هست با این مواضعی که داری 😂😂
    خیلی وقته لازم نیس آسمانو جدی بگیری. دیگه بارون نمیاد 😁
    این جور که پیداس حال نداری. از اینترنت هم که نمیری. همین جا حرفتو بزن دیگه 😎
    ابتدای تند باران؟!با این‌ بی سلیقگی،اون همه هم معیار دارین!    :)))))))
    پاسخ:
    4 تا معیارهاااا.
    حالا انقد سخت نگیر . من که چشمم آب نمی خوره.این آقایونی که من می بینم، عمرن توجه کنن به معیارای خانوما.😒😒😒

    واللاع!
    پاسخ:
    منم واللاع.
    ندارم
    پاسخ:
    همینجا بگو :)))
    بعد الان برنامه چی شد؟خودتون پست میذارین یا از الان بگیم آقا،پست بذارین تا هفته ی بعد پست رو بنهین؟!
    پاسخ:
    از الان می خوای بگو...
    منم یکم فکر کنم ببینم حال دارم یا نه 😆
    برف میومد!
    :\
    پاسخ:
    برف خوبه که :)
    آقا،پست بذارین!
    مطلب من طولانی بود.به درد نخور هم بود. برای همین حالش نیس.
    هرسال برف میاد.زمین میخورم.کبود میشم.
    پاسخ:
    الان معیاری به ذهنم نمی رسه :))))
    موضوعش چی بود؟
    مگه با دمپایی میری بیرون تو برفم؟ 😆😆
    درمورد شاهنومه و ایناس.تو مایه های همونی که یه بار گذاشتم.گمونم گفتین با شاهنومه ارتباطتون برقرار نیس.
    ینی شما هم از اون ماجرای دمپایی تو بارون من خبر دارین؟!
    :\

    پاسخ:
    نمی خواد بذاری پس. همونطور که می دونی میونه ای باهاش ندارم 😎😎
    من از ماجرای دمپایی تو برفم خبر دارم حتی 😂😂😂
    همه دارن مشهد میرن،من و حاج آقا و شوور خواهرم رو نبردن.بعد برام قرمه سبزی درست کردن که مثلا گولم بزنن!خیلی حرکت فولی(Foul)بود.   :))))))))))))
    پاسخ:
    مگه بچه ای که ببرنت؟
    خودت پاشو جمع کن برو پسرم. دیگه شوما که استاد سفرهای تنهایی هستی. 😎
    قرمه سبزی ها رو هم بریز تو ظرف بردار ببر حتی بهشون قرمه سبزی نده اونجا  :))))))
    واللاع!
    پاسخ:
    سوژه عکس ندارم :|
    پس حتما میذارم! D:
    کار دارم و حاج آقا تنهان!
    مشهد بهونه س،اینا من میام هر4تاشون جای دیگه رو قصد میکنن،من برم اون جای دیگه،جای دیگه میرن.برم اون جای دومی دیگه،اینجا برمیگردن.
    پاسخ:
    بذار. بی سلیقه ای دیگه 😜
    چقد محبوبی 😂😂😂😂
    قدر نمیدونن.
    پاسخ:
    واللاع :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">