روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

السلام علی ساکن کربلا

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۱۷ ب.ظ

+ انقد این روزا آدمای خیلی خوب بهم پیام دادن که واقعن حس شرمندگی دارم. امیدوارم این سفر روزی همه بشه.

++ برای اولین بار قراره سفر با اتوبوس رو تجربه کنم و از مرز زمینی رد بشم. نمی دونم چقد طبیعیه این وضع، ولی برا خودم خیلی هیجان انگیزه.

+++ مامانم دیشب ازم پرسید "استرس نداری؟" میگم "نه. چرا داشته باشم؟" میگه "آخه هم سفر زمینیه. هم خیلی طولانی تر از پارسال هم همراه نداری." میگم "پارسال یکم استرس داشتم، ولی امسال اصلن."

وقتی امسال خودمو با پارسالم مقایسه می کنم می بینم خیلی فرق کردم. دنیام خیلی عوض شده. دنیای امسالم قشنگ تره.

++++ دیگه امسال نظرسنجی نکردم. با وجود مخالفت های همه دارم دوربین هم می برم. تهدید هم شدم حتی ولی خب اینا دلیل نمیشه همراهش یه سه پایه ی کوچیک هم نبرم. :)))


  • ۹۶/۰۸/۰۹
  • خانوم فاف

نظرات  (۹)

  • جنابــــــــ دچار
  • اگه دوربین میداشتید که باگوشی نمیرفتید جلو آینه! :/
    پاسخ:
    ربطی نداره که :|
    خوش بحال ما که امسال عکسای بهتر میبینیم!
    :)
    میدونین که باید من رو دعا بفرمایین.
    با اتوبوس داغون میشین.

    پاسخ:
    نه تا اون حد :)))
    مخصوصن از راه. نشد عکس بگیرم خیلی.
    (:
    می دونم می دونم. مگه میشه ندونم؟ :)
    اونقدا که همه می گفتن سخت نبود. بیشتر راننده ها مخصوصن راننده ی برگشت اذیت کردن. ولی خب هواپیما یه چیز دیگه س. 😎
    :)
    پاسخ:
    (:
    (:

    پاسخ:
    :)
    دلتون باز مشهد نخواست؟
    پاسخ:
    نه. امسال خیلی فرق داشت. برا اولین بار حتی روزای اخر دلم نمی خواست از کربلا فرار کنم. فقط تو کاظمین دلم مشهد می خواست. کلن امسال خیلی خوب بود.

    منتظر عکساییم!
    پاسخ:
    منتظر اتفاق خاصی نباش 😎
    :)
    پاسخ:
    (:
    اتفاق معمولی رو پس لااقل بذارین ببینیم.
    پاسخ:
    چشم چشم. می ذارم عکسارو. باور کن هنوز وقت نکردم عکسای دوربینو خالی کنم 😎
    چی شد؟
    پاسخ:
    فردا می ذارم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">