روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

اردو

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ق.ظ

دیروز بچه های زیر 10 سالو بردیم سرزمین لی لی پوت.
خانم مدیره که خیلی مدیره از عید غدیر تمام تلاششو کرد که کلی خاطره های عیدانه و رنگی و شاد برای بچه ها بسازه.یهو وسط تایم کلاس بچه ها میگفت پاشو بریم براشون شربت درست کنیم ببریم. یا زنگ میزد کتاب سفارش میداد و عیدی میداد به بچه ها. روز عید غدیر ما رو کشوند موسسه و به قول خودش یه غذای شاد و خونگی دادیم به بچه ها. حسن ختام این شادانه ها هم اردوی دیروز بود. نه تنها برای بچه ها، که برای خودمون هم کلی خاطره های قشنگ ساخت. حتی می تونم بگم به خودمون بیشتر خوش گذشت. دلش می خواست قبل محرم بچه ها قشنگ عیدا و شادی های دین رو درک کنن و خوشحال باشن. محرم هم قراره یه مجلس در حد سن و سال بچه ها داشته باشیم.
راستش خیلی طرز فکرشو دوست دارم. اینکه انقد همه چیزو سرجای خودش جدی می گیره. هم عید و هم عزا.
یادمه از بچگی خیلی عیدا و مناسبت های دینی رو دوست داشتم و از رسیدنشون کلی ذوق می کردم. در کنارش از همون بچگی عاشق محرم بودم.
این دو تا حس خوب با من بزرگ شدن تا همین الان همراهم هستن و خیلی خیلی خوشحالم که می بینم آدمای خوبی هستن که دوست دارن بچه ها با دین حالشون خوب باشه و از اینکه مسلمونند خوشحال باشن.

+قرار بود از دیروز و اتفاقاش بنویسم. ولی نمی دونم چرا اینجوری تموم شد مطلبم. :)) به هر حال دیروز در کنار حرص خوردن ها کلی به من خوش گذشت. بچه ها هم همه ش میگفتن که اینجا خیلی خوبه و خیلی بهشون خوش گذشته. از بچه ها باحالتر مامانا بودن که خیلی خیلی خیلی (ینی خیلیاااا) زیاد تشکر کردن به خاطر اردو. خلاصه که دیروز خیلی خوب بود. 

  • ۹۶/۰۶/۲۸
  • خانوم فاف

نظرات  (۵)

  • دُچــــ ــــار
  • خیلی خوشحالم که می بینم  شما از آدمای خوبی هستین که دوست دارن بچه ها با دین حالشون خوب باشه :)
    پاسخ:
    من که نیستم. ولی از این آدما هستن هنوز :)
    +ممنون که گفتید غلط مو. درستش کردم.
    معلم هستی؟؟؟

    چقدر حوصله دارید با بچه ها باشید!!

    خانم ها البته به بچه ها علاقه دارند!!

    من خونمون یه بچه کوچیک بیاد اصلا حوصله سر و صدا شو ندارم!!

    خیلی صبور هستید!!

    موفق باشید!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    نه. ولی با بچه ها هم سر و کار دارم. :)
    بچه ها خیلی خوبن. ولی بعضیاشون هم آدمو کلافه می کنن. :))
    ممنون. همچنین شما.
    محرمتون پس امسال پر شد.من حاج محمود آقا رو رها نمیکنم!                                            :))))))))))))))
    پاسخ:
    از روزی که رفتم سرکار خط و نشون کشیدم که دهه اول فقط تا ظهر میام. 😂😂
    انقد غر زدم که، برا دهه اول کلاسا رو تعطیل کردم. مدیره بهم میگه تو ما رو از اینجا میندازی بیرون به زودی 😆😆

    به نظرم معدودن ادمایی که برچسب مذهبی بودن دارن و همه چیزو سر جای خودش جدی می گیرن. یه نگاه کلی به جامعه هم بندازی میبینی جو به چه سمت متمایله. تهرانو نمی دونم ولی اینجا فقط جشن غدیر و نیمه شعبانو جشن می گیرن. بقیه میلادا یا جشنا میان و می رن و توجه خاصی بهشون نمیشه. تا برسیم به محرم و صفر و سنگ تموم بزارن.
    چقد یه چیزایی رو تایپ کردم باز پاک کردم😆😎
    پاسخ:
    قشنگ عصبانی بودی موقع گذاشتن این کامنت ها 😄😄😄
    عصبانی نه! سرم درد می کرد ولی فک کنم نظرم همین بود بازم😆😂
    پاسخ:
    حالا حرص نخور 😂😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">