روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

صرفنجهتفان:)

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ب.ظ
.




بچه دروازه غاره😂😂😂😂
دیشب نشستم کامل دیدمش... دقیقن نمی دونم برای چندمین بار
عالیه این فیلم😆
  • ۹۵/۰۴/۰۳
  • خانوم فاف

نظرات  (۴)

یادته عزیز دل برادر اسمش فائزه بود!؟((:
من خود فیلمشو دو سه بار کامل دیدم😂عاشق دیالوگاش بودم اصن عزیز دل برادر😆😆
پاسخ:
یادمه یادمه...
من خود کامل فیلمو ریختم تو گوشیم.😁😁😁
خیلی خوبه دیالوگاش😂😂
از پرستویی دیگه خوشم نمیاد چن وقته.کلا سینمای خودمون دیگه خوب نیس.مارمولک هم که توهین بود به روحانیت طبق نظر مرحوم آقای سلحشور!کمال تبریزی هم که فراستی درست گفته.منوچهر محمدی هم که از همکارای وزیر فراری و وزیر فتنه گر فرهنگه.پیمان قاسمخانی هم تو همکاری قبلیش با تبریزی واسش طبقه ی حساسو نوشت که تمسخر غیرت بود.خلاصه اینکه فیلم و 3ریالِ فرنگی ببینین هم کیفیتش بیشتره هم بعضا بجای این حزب اللهی بازیای داخلیا کاراشون انسانی تره.
پاسخ:
با مزه بود دیگه
:|
  • انار کـــ:)ــــ
  • وای کشته مرده اشم
    با اینکه قدیمی ولی هنو میبینم
    اصنم به روحانیت توهین نکرده
    اتفاقا تاثیر گذارم بود 
    وای فک نمیکردم یکی دیگه ام مث من از دیالوگاش خوشش بیاد✋✋✋😂😂😂
    پاسخ:
    عالیهههه این فیلم. منم خیلی دوسش دارم :)
  • انار کـــ:)ــــ
  • سلام فاطمه جان
    از وبت دیدن کردم خیلی خوشم اومد و دنبالت کردم
    یادت نره منو دنبال کنی😅
    پاسخ:
    سلام سلام.
    ممنون عزیزم. موفق باشی همیشه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">