روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

خب مگه این کارا رو هم من باید انجام بدم؟!!! :|

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۳۷ ب.ظ

آقای پدر ظهری رفتن ماشینو چک کردن. بعد که اومدن بالا میگن مشکلی نداره؟

میگم نه.

میگن اصن حواست به آب و روغنش هست؟ تا حالا چک کردی؟

میگم نه. من حواسم فقط به بنزینشه.

می فرمایند: عه... پس دفعه بعد که بنزین نزدم معلوم میشه کی حواسش هست. 😐


  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • خانوم فاف

نظرات  (۵)

  • دُچــــ ــــار
  •  حواست به جلو باشه حداقل :)
    پاسخ:
    من همه ی حواسم فقط به جلوعه :))))
    من با پدرتون موافقم!ماشینا فرق دارن ولی هر هفت هزارتا روغن و فیلترش رو تعویض کنین!
    پاسخ:
    منم موافقم. ولی انقد خودشون حواسشون به همه چی هست که من خیالم راحته :))

    عرضی نیست!!
    پاسخ:
    :)
  • دُچــــ ــــار
  • بده 2 :)
    پاسخ:
    رفتم سه دیگه. دیره برا 2 :))
    نه اون کارا مردونه ست! مامان منم هیچ وقت چک نمی کنه تا بابام شاکی میشه و نهایتا خودش تعویض می کنه😆
    پاسخ:
    چه توقعاتی دارن از ما 😂😂😂😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">