روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

غرررررر :)))

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ق.ظ

مادر خانمی نیمرو درست کردن.

میگم من هم زده می خوام.

بعد دو دیقه میگن فاطمه یادم رفت هم بزنم. خودت بیا هر کدومو که می خوای هم بزن.

میگم مامااااان دیر شد دیگه. من دوست دارم اولش هم بخوره. الان سفت شده.

میگن اینو هم بزن. آخر از همه شکوندمش.

میگم آخه این که ته دیگ نداره.

میگن وقتی غر میزنی خوشحالم. ینی حالت خوبه 😂😂😂

.

.

  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • خانوم فاف

نظرات  (۷)

اول یه نکته بهداشتی- سلامتی بگم! بهتر بقیه هم نیمرو رو کامل هم بزنن.خوردن تخم مرغ به صورت عسلی حتی توصیه نمیشه. باید کاملا اجزاش تحت حرارت کامل قرار بگیره.

ادامه ش: غر غرو😆 پاشو خودت همونجوری که دوست داری درست کن. من جای مامانت بودم می گفتم یا همین نیمرو رو می خوری یا خودت می ری درست می کنی یا همین نیمرو رو بخور دیگه😜
پاسخ:
نکته شو می دونن ها. ولی نیمچه پخته دوست دارن بخورن. ولی من اصللللن نمی تونم. حتمن باید هم بزنم. اگه زرده نیم پز باشه دوست ندارم. اگه به صورت هم نزده زرده سفت بشه بازم دوست ندارم. فقط هم زده دوست دارم. با گوجه خیارشور و لیمو و فلفل سبز تندا 😆😆
+ دیگه بعد بوق روز صبحونه خونه بودم. ذوق کردن که برام تخم مرغ درست کنن. نمیشد بزنم تو ذوقشون 😂😂😂
الان اسم این غذا چیه !!!!


موفق باشید!!


پاسخ:
اسمشو نمیدونید؟
تخم مرغی برای تمام سلیقه ها.
:|
ممنونم
وای من عاشق هم نزده ام ... اون زرده رو نمک بزنی ، وااای.... 
نوش جووون
منم مدام غر میزنم :))) 
پاسخ:
اوخ اوخ. خانم دکتر به نکات بهداشتی توجه کنید 😉😆
اصن روایت داریم دختر که تو خونه غر نزنه، اون خونه خونه نمیشه 😂😂😂
شما سلیقه ندارین وگرنه هم زده یا هم نزده با هم فرقی نمیکنن.
آیا درجریان غر زدن من در طفولیت و جمله ی "کدو خوشگلت میکنه!"قرار دارین؟!
پاسخ:
دیگه جاشه که بگم خوش سلیقه ی کی بودی؟ :)))))
بله بله. تعریف کردین. خیلی با مزه گولت می زدن 😂😂
کسی که با کله پاچه موافق نیس،حرف از سلیقه ی نداشته ش نزنیم.                             :)))))))))))))
پاسخ:
کله پاچه که بشه معیار باید فاتحه ی سلیقه رو خوند. :)))
شما سلیقه رو از دایره ی واژگانتون خارج کنین برای همه بهتر خواهد بود!                             :)))))))))
پاسخ:
اصن اون سلیقه ای که معیارش مستر ایمان و کله پاچه باشن تو دایره ی واژگان من نیست 😂
اون هم نزده ها خیلی بیشتر به ادم چشمک میزنن :((
پاسخ:
نه نه. هم زده بهترتره :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">