روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

گشنگی اعصاب نذاشته براش :)))))

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۲۴ ب.ظ

زنگ زدم آقای "ب" جواب نداده.
چند دیقه بعد خودش زنگ زده.
گوشی رو برداشتم میگم الو!
از اون طرف صداش میاد که داره به یکی میگه "یه کوفتی، زهرماری چیزی بیارید. الان ساعت سه شده من هنوز ناهار نخوردم."
خواستم بگم آقای "ب"خونسردی تونو حفظ کنید. منم از دیشب ساعت 8 که ناهار و شاممو یکی کردم هنوز چیزی نخوردم. تازه باید صبر کنم تا 7 و 8 شب برم خونه باز ناهارو شاممو یکی کنم.
به جای همه ی اینا گفتم "بفرمایید"
گفت "کاری داشتید تماس گرفتید؟"

+ خب لابد کار داشتم که زنگ زدم، مرض که نداشتم. 😒😒


  • ۹۶/۰۶/۲۱
  • خانوم فاف

نظرات  (۶)

:)))) 
منم گشنم میشه پاچه میگیرم :))) 
پاسخ:
بهت نمیاد دکتر جان :)))))
چه بگم!!!

مشکلتون حل شه!!
پاسخ:
من مشکل نداشتم که. ایشون مشکل داشتن. :))
فامیلیش ز نیس؟!
شما چرا انقد دیر غذا میخورین؟ربطی باضافه وزنتون داره یا مشغول کوبلنین؟!
سر سفره رو از عمر آدم حساب نمیکنن.
پاسخ:
نه 😂😂😂 فامیلیش "ب" عه.
اسمشو نمی دونم اصن چیه.
خونه نیستم اصلن. نگفته بودم میرم سرکار؟
البته قرار بود نیمه وقت باشه. ولی یه وقتایی 10 یا 11 ساعت اونجام. اگه وقت گیر بیارم اون وسط مسطا میرم چوبکاری.
از قبل کارم که میرفتم چوبکاری همه ش. خلاصه که مدتهاست رنگ سفره رو خیلییی کم می بینم. ن صبحونه. نه ناهار. نه شام.
البته از هفته ی پیش هم که معده م اعتصاب کرد کلن غذام کمتر شده.
اینقد بدم میاد اینایی که می رن سر کار به غذاشون توجه نمی کنن😆کار مهم تره یا غذا یا چی!؟😎😝
حواست باشه اولین حقوقتو گرفتی باید مهمونم کنی، این یه سنت حسنه و تاریخیه😊😏
پاسخ:
قبلش که نمیرفتم خیلی به غذام توجه نمی کردم. خب آخه آدم به غذا توجه کنه خیلی چاق میشه 😢😢
فک کنم اولین حقوقم به خودم نرسه. 45 نفرو باید مهمون کنم 😂😂
کارتون چیه؟
پاسخ:
تو یه موسسه قرآنیم
من در اولویتم😎 حتی مستحبه اول منو مهمون کنی بعد بری دنبال آرزوهات😆
پاسخ:
من برم بیشتر کار کنم :))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">