روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

دیشب تا حالا

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۳۶ ب.ظ

1. دیشب تا صبح بیدار بودم. پا به پای یه دوست تا خود صبح خندیدم و اشک ریختم. هر چند که از گریه هاش حرف خاصی نزد. ولی مطمئنم که اونم اشک ریخت. از زندگیش گفت. بهت زده شدم و کم آوردم تو جواب دادن. یه جاهایی انقد جو سنگین شد که فهمیدم خودش داره تلاش می کنه برای کم کردن بهت و تعجب من. 

2. شب زنده داری و شنیدن اون حرفا معده مو بهم ریخته. با اینکه شب شام نخورده بودم، صبح هم بدون صبحونه از خونه زدم بیرون و عصر وقتی برگشتم با زور مامانم یکم ناهار خوردم. از دیشب تا حالا هنوز نتونستم یکم بخوابم.

3. صبح اول رفتم دنبال دوستم.با اون حال و اوضاعی که داشتم انقد بد رانندگی کردم که گفت دو روز پیش یه چراغ قرمزو ندیده و رد کرده. گفت جریمه ش 200 تومنه. راست میگه؟

من چندماه پیش تو یه روز 2 تا چراغ قرمزو رد کردم. یکی شو به بابام گفتم. ولی دومی رو جرات نکردم. ینی 400 تومن جریمه شدم؟ 😨😨

  • ۹۶/۰۶/۱۱
  • خانوم فاف

نظرات  (۴)

حالا دیگه می ری با از من بهترون تا صبح حرف می زنی!؟😤😒
با خودت این کارو نکن. خودتو دوست داشته باش و منو البته😆😂 
درامدت چقدره که اینقد جریمه می دی!؟😎😜
پاسخ:
من کجا گفتم تو بهتر بود؟😐
دوستت دارم دوستم. تو یه دونه ای 😘😘😘😘
بابام باید پرداخت کنه... سهم من از پرداخت شنیدن حرفه 😂😂😂

بهش بگین مرد گریه نمیکنه جز از ضعف و اشک زن هم دم فریبشه.
:))))))))))))))))
بعد هم اینکهمیبینم که بی خواب شدین!!!من الحمدلله خوابم بهتر شد.توصیه میکنم پیپ بکشین مشکل حل میشه.
چراغ قرمز همینقدراس.من رفتم خلافیارو گرفتم الان یه بدهکار میلیونیم!
:)
پاسخ:
با اینکه باهات مخالفم ولی خنده کردم.😂😂 کلن یه سری عقایدو انتخاب کردی و حاضر نیستی دو تا تبصره هم قائل بشی براشون :))))))
بعد اصرارت برا اینکه منو از راه بدر کنی هم ستودنیه 😆😆😆
آخه پیپ؟ الان برا خانوما سیگار مده. پیپ دیگه خیلی ستمه :))))
دیشب خوابیدم بهتر شدم یکم.
خب تو پولداری. کل منو بتکونن 400 تومن ازش در نمیاد😆😆. بدبخت شدم. بابامو چیکار کنم؟😂😂


دوای بیماری بدهکاری و دلشوره از واکنش پدرا پیپه!
                                             :))))))))))))))))
اگه به پدرتون نمیگین دست کم قرض کنین خودتون بدین بره تا دوبرابر نکنن!
پاسخ:
من یک فاطیمون اخفال نشونده ام. حتی اگه کتک بخورم 😆😆
راست میگی؟ دو برابر میشه؟😢😢😢 حالا من چه خاکی به سرم بریزم؟ 😭😭😭 غلط کردم. اصن ماشین نمی خوام. مگه همون اتوبوس چشه؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
وب جالبی دارید!!
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">