روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

معمولا روزی دو بار گوشیمو می زنم به شارژ :|

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ق.ظ

از 4 شنبه شب مصرف اینترنتو به حداقل ممکن برای خودم رسوندم.البته یه خورده زیر آبی هم رفتم😎

5 شنبه صبح گوشیمو شارژ کردم.

الان یک شنبه س و 14 درصد از شارژش هنوز مونده.

یه جورایی رکورد زدم.

گفتم اینجا هم ثبتش کنم :)))))

  • ۹۶/۰۴/۱۱
  • خانوم فاف

نظرات  (۳)

باریکلو. با همین فرمون پیش برو(:
پاسخ:
فرمونش درسته. فقط دیر راه افتادم...
ماهام درگیر کنکور بچه هاییم کم از اینترنت استفاده میکنیم.شخصا که گوشیمو میذارم تو ماشبن اصلا بالا نمیبرم که یه وقت استفاده نکنم.   :) 
من مجبور شدم،شما چرا کمش کردین؟!بمحض فراغت از این نکبت ایام،قول میدم رکوردتونو بزنم!الان یه همچین ولعی دارم! D:
پاسخ:
ماشین جاش امنه اونوخ؟
من گوشیمو که عمرن، بطری آب هم نمی ذارم تو ماشین بمونه. ترجیح میدم از تو خونه بی گوشی برم بیرون.
منم درگیر کنکور بچه هام :))))
بچه ها قراره یه هفته ای خودشونو برا کنکور اماده کنن😎😆
قول میدم رکوردمو که زدی رکوردتو بزنم 😂
اصن بیا بعد کنکور یه روز مسابقه بدیم. سر یه ساعت مشخص گوشی رو از شارژ در میاریم و مسابقه آغاز میشه😆😆

سلام
ثبت شد رکوردتون :)
امیدوارم بتونید رکوردتون رو افزایش بدین ...
پاسخ:
سلام
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">