روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

بهحقچیزاینشنیده!!!!

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۱۷ ب.ظ

بسم الله 😨

.

  • ۹۵/۰۳/۲۸
  • خانوم فاف

نظرات  (۶)

خخخخخخ
عجب!!!
پاسخ:
بعله
:))
بسم الله الرحمن رحیم.پناه می برم به خدا از شر شیطان رجیم😐
چه آدمایی،چه کامنتایی😮
پاسخ:
یه دونه از اینا همیشه همراهت هست... نترسی هااا😂😂😂
اوه اوه اوه،آدرسشو نمیدارین ماجراشو بررسی کنیم؟!عجیبه یه کم!
پاسخ:
رفتم پیجش!
چندتا عکسشو دیدم... یه جوری شدم😱😲 دیگه دنبال نکردم ببینم چی به چیه!

عاقاااااااااااااااااا خو ادرسشو بده هیجانیه خوبه
پاسخ:
http://adamhoshyar55.avablog.ir/
بیا! اینم آدرسش.
فقط شب نیای بگی من دیگه کلن شبا نمی تونم بخابم.
:))))))
:| منم یکی همراه خودم دارم یعنی!!
پاسخ:
بله... همراه همه مون یکی هست
؛ )
تولد امام معزالمومنین(ع) مبارکتون باشه!
دعا یادتون نره!
:)
پاسخ:
ممنونم... برای شما هم مبارک باشه با یکم تاخیر
:)
حاجی محتاجم به دعا
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">