روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

نه خبری از کمیت هست نه کیفیت

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۸ ب.ظ

دو تا حالت بیشتر نداره...

یا من دیگه مث قدیما 24 ساعته و حتی تو خواب  فکر نمی کنم.

یا یادم رفته چجوری فکرامو بنویسم.

یا اینکه تا یه فکر میاد تو مغزم زود ردش می کنم بره.

...

..

.

حالا 3 حالت!!!!

مهم اینه که من الان نمی دونم چه بلایی سر فکرام اومده. :|

  • ۹۶/۰۴/۰۵
  • خانوم فاف

نظرات  (۲)

ممکنه فکرت خراب شده باشه، یا حتی پیچش شل😆
پاسخ:
شایدم آب روغن قاطی کرده 😎
من همیشه گفتم که فکر کردن کار صحیحی نیس! 
دوحالت بیشتر نداره،یا کلا شما حال نوشتن ندارین یا حال ماها رو نداربن یا حال اینجا نوشتنو ندارین.حالا سه حالت،منتها امیدوارم اینستاگرم شما رو با خودش نبره!     :) 

پاسخ:
ببینا!! انقد گفتی که فکرم خشک شده. :))))
هیچ کدوم :)
به طور کلی کرکره ی فکرم اومده پایین تعطیل شده. حتی هیچ ایده ای برای عکس و اینستا هم ندارم.
البته فک کنم به این یه ماه، ماه رمضون و اینکه کلشو خونه نشستم هم بی ربط نباشه.
چوبکاری ام نرفتم یه مدته. باید برم اونجا شاید فکرم باز شه 😎😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">