روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

فقط یه خواب بود

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ب.ظ

شاید یه سال پیش بود. خواب دیدم بابا رفته سوریه.
شهید شد. می خواستم داد بزنم که خدایا چرا بابای من؟!!!
حالم خیلی بد بود. بی طاقت بودم. هم می خواستم شکایت کنم، هم راضی باشم به رضای خودش. سخت بود. مگه به همین راحتیه این رضایت؟
یاد "به ابی انت و امی یا اباعبدالله" زیارت عاشورا افتادم ...
یادم اومد همیشه به این قسمت زیارت عاشورا که میرسیدم با تردید می خوندمش و ته دلم می لرزید. بعد خودمو آروم می کردم که به جاش عاقبت به خیر میشن. راضی باش به رضای خدا. حالا این اتفاق افتاده بود.
سخت بود. مثل در اومدن جونم از بدن. ولی ساکت شدم و فقط اشک ریختم. گفتم راضیم به رضای تو. راضی شدم.
از خواب که بیدار شدم تمام صورتم خیس اشک بود.
.

.
+ دعا کنیم برای آرامش و رضای دل خانواده هاشون. من خوابشو دیدم و هنوز بعد یه سال که یادش میفتم گریه می کنم. خدا به داد دل اونا برسه.
  • ۹۶/۰۳/۱۷
  • خانوم فاف

نظرات  (۱۵)

)): از جنگ متنفرم.از هرچیزی که بوی جنگ می ده. از از دست دادن اونایی که دوستشون داریم. کاش دوباره همه چی اروم شه. کاش زودتر دنیا آروم شه.
پاسخ:
همیشه یه عده ای تو این دنیا فداکاری میکنن تا بقیه راحت باشن...
  • فاطمه غلامی
  • وای این عکسه :(
    پاسخ:
    من دوسش دارم.

  • فاطمه غلامی
  • اوهوم
    به نظرم تاثیرگذارترین تصویر امروز بود
    پاسخ:
    موافقم 
    خدا سایه ی ایشونو بر سرتون مستمر قرار دهاد و ایشونو در سلامت ایمان و صحت تن،براتون حفظ کناد.
    خدا شهدا رو هم با اربابشون محشور کناد و یه معجزه کنه من هم تو این صف باشم! 
    برای اطرافیان راحت نیس.خدا بحق معزالمومنین(ع)به اطرافیان شهدای دیروز صبر و سکینه شو نازل کناد! 
    پاسخ:
    ممنون.خدا حفظ کنه حاج آقا و حاج خانوم رو. 
    شهادت خیلی خوبه. خوش به حالشون.
    + جمعه شب چیذر برنامه س. از ساعت 10 😊


    بله رفتم.چقدر هم امنیتی بود!
    :) 
    پاسخ:
    به لطف تدبیر حسن فریدون رسیدیم به این امنیت.
    دستش درد نکنه.
    +لازمه بگم از 3 شنبه به مدت 5 شب مراسمه یا نه دیگه؟!😎
    :) 
    اشاراتی به پنج شب مراسم کردن ولی شما یادآوری کنین! 
    پاسخ:
    از سه شنبه به مدت 5 شب مراسمه 😆😆
    شما باز یادآوری کنبن! 
    ینی از شام دوشنبه که میشه شب سه شنبه یا شام سه شنبه که میشه شب چهارشنبه شروع میشه؟ 
    همون موقع یاد آوری کتین!       D:
    پاسخ:
    😂😂😂😂
    قاطی کردم خودمم ...  به نظرم بریم ارک. هر شب هست یادآوری هم نمی خواد 😆
    حاج منصورو هم پس هر شب یادآوری کنین! D:
    پاسخ:
    برنامه ی بیت رهبری. بیت الزهرا. حسینیه چمنی. لباس فروشا. دانشگاه امام صادق و باغ فیض و ...
    هر کدومو خواستی بگو یادآوری کنم😂😂😂
    میثاقو بچه ها یاد آوری میکنن،باقیشو یادآوری کنین! D:
    پاسخ:
    نه دیگه... یا همه ش یا هیچ کدوم 😆😆
    سال روز هلاکت فتنه گر شتر سوارو هم تبریک عرض میکنم! D:
    پاسخ:
    من اصن از تاریخش هم خبر نداشتم😎😎
    چرا منو دعا نمیکنین؟!
    پاسخ:
    از کجا فهمیدی؟!😆😆
    یادآوری هم نکردینا!  :))))))))))))))))))) 
    یه پست بذارین!ها؟!بذارین! 
    پاسخ:
    امشب چیدز برنامه س😎😆
    پستم نمیاد
    :|
    الوووووو! 
    پاسخ:
    بلهههههههه😨
    عیدتون مبارک باشه ایشالا!      :) 
    پاسخ:
    ممنونم. عید شما هم مبارک. 
    :)
    قبول باشه 😊
  • آقای سر به هوا ...
  • چه ترکیب جالبی شده عکس با لوگوی روش ..
    دقیقا تاریخ تکرار میشه ..
    پاسخ:
    و ما آدما یادمون میره خیلی وقتا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">