روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

ماه رمضونه و شله زرد

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۷ ب.ظ
گفتم یه پست هنری هم بذارم اینجا 😆😆
.


.
نماز و روزه هاتون قبول.
دعا یادتون نره لطفن😊
  • ۹۶/۰۳/۰۹
  • خانوم فاف

نظرات  (۴)

ایول چه تزئین شکیلی😉
نماز و روزهاتم مقبول درگاه حق😊 ولی فک نکن حواسم نیست بیشتر با خوابیدن ثواب جمع می کنی😉😂
پاسخ:
فقط حیف دیشب بردیمش برا عیادت مریض. نموند یه دل سیر نگاهش کنم😂😂😂
فهمیدی؟
خوابیدن خیلی خوبه. خیلی خالصه. اصنم ریا نمیشه😂😆😆
من تمرکزمو می ذارم رو عبادت های خالص😆😆😆
خدا قبول کنه بی ریا😂
پاسخ:
خوابای شما هم قبول 😂😂😂
دلم خواس!کاچی و فرنی و شله مشهدی و زرد و هلیم و...اینا دلم میخواد.
جای ما هم بخورین ولی اسراف نکنین!    :)))))))))))) 
+مراسم حاج محمود آقا رو اطلاع رسونی کنین لطفا!به n نفر سپردم،ولی گمونم شما از همه شون چیذری ترین.
پاسخ:
کاچی ندوس... ولی شله رو هلاکشم و هلیم و شله زرد. فرنی کم دوس دارم.😎
یکم خوردم ازش. کالریش زیاده😐😐
+ 😂😂😂 کار از محکم کاری عیب نمی کنه. 
چشم وقتی مراسم بعدی رو اعلام کردن خبر میدم 😊
++باورم نمیشه که پست هنری گذاشته باشم و به کوبلن اشاره ای نشده باشه تو کامنتا😆😆😆

بقول یه عزیز دلی:شعله زرد :)))))))))))))) 
بنظرم آبی نسوزه،خرابه.آخه شعله زرد؟! D:
پاسخ:
شعله زرد خوبه ، آبی خوب نیس :))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">