روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

بازم زندگی به روال قبلش برگشت...

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۵۶ ب.ظ

از انتخابات که بیایم بیرون می رسیم به بحث شیرین ماه رمضون...

به شخصه از الان سردردهام شروع شده :)))

طبق روال پارسال، افطار تا سحر هندونه باید بخوریم. سحر تا افطار بخوابیم.

:)

ماه عسل هم نبینید. این احسون دیگه خیلی تکراری و ... شده!!

+ ردیف اول گوجه های امسال که هنوز اول راهند :)

 ردیف دوم ریحون :)

ردیف سوم هسته های لیمو و نارنج که سبز شدن :)

.

.

  • ۹۶/۰۲/۳۰
  • خانوم فاف

نظرات  (۶)

من هم گفتم که همه ی اونایی که به رییسی و فریدون رای دادن اهل معامله ی اصولشون بودن ولی شما قطعا از من میپذیرین که افرادی در رای دهنده ها هستن که بقول معروف صالح مقبول رو به اصلح نامقبول ترجیح میدن.منظور من همه نیستن ولی واقعا عده ای هاشمی طبا رو از روحانی بهتر میدونستن و میرسلیم رو بر رییسی ترجیح میدادن ولی چون رای این دو تا رو کم میدونستن به این دو نفر مقبول تر رای دادن.
الخیر فی ما وقع ایشالا!
...و خدا خیرتان دهاد!
... 
شما از نظر طبیعت و علایقتون بچه ی تهران نیستین!بنظرم جمع کنین برین شمال زندگی کنین.خودتونو سرکوب نکنین.همه ش کوه و در و دشت و اینایین،خب برین شمال زندگی کنین.اونجا تو باغچه ش چوب کبریت سبز میشه(تبلیغ غرب گلستان و شرق مازندران!) خیلی هم از این شهرتون ارزونتره.خیلی شهرتون گرونه.افتضاحه.دو تا موتور کولر سه هزار خریدم نصب کردم شد سیصد و پنجاه تومن وجه رایج ج.ا.ایران بعد میگن همه چی خوب شده.
پاسخ:
:)
بی خیال سیاست...
...
من اشتباهی ام...
:))))
حالا هم نه خودشون منو درست میکنن. نه می زارن خودم برم درست شم.😎
مثلن فک کن برم کردکوی... چقد خوش می گذره.
چقد برم کوه... برم جنگل. برم لب دریا. هی عکس بندازم. با سیر ترشی خودمو خفه کنم. تو حیاط بشینم کتاب بخونم. یه کارگاه بسازم برا خودم توش چوبکاری کنم و یه سری برنامه های دیگه ... 😆
فقط شمال هم مث تهران گربه زیاد داره؟
کردکوی از کجا میشناسین شما؟؟؟ من گفته بودم؟؟؟ 

پاسخ:
نه نگفته بودی. تو اینستا شناختمش.
عکسای خیلی قشنگی دیدم از اونجا:)
راحت شدیم انتخابات تموم شد! هرچند نصف گروه هایی هم که توشونو عضو بودنم منحل شد|: گفته بودم از سیاست بدم میاد!؟
+ حالا ردیف اول، دوم، سوم هیچی پشت پنجرتون چه سر سبزه(:
++ همیشه قبل از اینکه ماه رمضون بیاد، مخصوصا تو چند سال اخیر که تو فصل گرماست، غصه م می گیره چطوری دووم بیارم ولی وقتی شروع میشه به قول مادربزرگم خدا روزی یه دونه گندم می ذاره تو شکمت تا دووم بیاری!(:
ولی واقعا اگه قرار بود هم روزه بگیرم هم برم بیرون کم میاوردم، هوا واقعاااا گرمه.
پاسخ:
الان اومدم یه مطلب مرتبط با انتخابات بنویسم که دیدم تو کامنت گذاشتی راحت شدیم تموم شد.😄😄
حالا الان می ذارم. .. غصه نخوری ها😆😆
+ عایا به من حق نمیدی که از تموم شدن این سرسبزی غصه بخورم؟!! 😢😢
++آره ماه رمضون که میاد آدم طاقتش زیاد میشه. ولی نمی دونم چرا همیشه قبل ماه رمضون کلی استرس میگیرم. تازه من قدیما ماه رمضون باشگاه هم می رفتم :)) 

پستتو هنوز نخوندم ولی اگه گذاشتید تموم شه به زندگیمون برسیم!؟😆 همین الان از یه گروه خانوادگی لفت دادم، هی پیام انتخاباتی!هی پیام انتخاباتی!هی پیام ... 😣
+ نمی دونم من اگه بودم بین یه خونه جدید و بزرگتر با یه خونه قدیمی تر ولی خرم تر کدومو انتخاب می کردم|: داشتن هردوتاش وسوسه انگیزه. نمیشه تلفیقش کرد؟ یه پسر شمالی بفرستم خواستگاریت!؟(((:
پاسخ:
همینه که هست ... می خوای بیاگ خونتو بیاشامم؟!!😂😂😂😂
زود برگرد تو گروه خانوادگی تون. آدم به خاطر سیاست خانواده شو رها نمی کنه (از نصایح یک خشونت طلب )😆😆😆
+ واقعن دو تاش وسوسه انگیزه. خود منم خیلی وسوسه میشم. ولی آخرش میرسم به اینکه طبیعتو بیشتر دوست دارم .
سراغ داری؟ پ چرا تاحالا رو نکرده بودی؟ نیکی و پرسش؟😂😂😂

5 تا گروه عضو بودم، سه تاش تا الان از هم پاشیده|:
نه!نرو سمیه، بری شمال من دیگه چه جوری بیام بریم دور دور!؟😆
پاسخ:
😂😂😂
پس فامیل شما هم خیلی با هم متحدن سمیه 😆😆
کردکوی محل تولد من و شهر والدین منه.یه ساله بودم که اومدیم گرگان برای زندگی،ولی نهایتا برای مرگ برمیگردم همون قبرستون دوس داشتنیش که از بس سرسبزه آدم دلش میخواد سرشو بذاره دراز بکشه بمیره.
پاسخ:
حدس زدم 😎
دور از جونت
حالا چرا برای مردن؟!
برای زندگی برو اونجا.... تا زنده ای از سرسبزی هاش لذت ببر بالام جان.😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">