روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

چقددلمبرایامامرضاتنگشده

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۷ ق.ظ

یادم نمیاد رفته باشم مشهد و دعا کرده باشم که برم کربلا.

تعارفی یه چیزایی می گفتم ها... ولی از ته دلم دعا نمی کردم.

اونم انقد که از همه می شنیدم ما کربلا مونو از امام رضا گرفتیم، موقع دعا می گفتم اگه شد یه کربلا هم برم.

فکر می کردم اینجایی که هستم بهترین جای دنیاست و حالم بهترین حاله. واقعن هم همینجوری بود برای من.

می رسیدم تهران یادم می افتاد که من خیلی دوست دارم برم کربلا... بعد می شستم یه گوشه و زار می زدم که می خام برم کربلا.

شب اول که رسیدم کربلا، گریه می کردم و می گفتم من امام رضا رو می خام.

.

.

.

مشهد لازمم...

  • ۹۵/۰۳/۲۵
  • خانوم فاف

نظرات  (۷)

اقا یه سوالی برم پیش اومده
اول فک کردم فقط یه پستتون تیترش اسپیش نداره ولی بعد دیدم نه این داستان داره
اولش خواستم شوخی کنم و بگم " این گونه بود که خدااسپیس را افرید" ولی بعد گفتم یه وقت ناراحت میشه بنده خدا و برداشت بد میکنه
حالا اگر دوست داشتید میشه بگید قضیه این اسپیس نذاشتنه چیه؟؟؟
پاسخ:
قضیه ی خاصی نداره... یه بار دلم خاست اینجوری عنوان بنویسم... بعد یهو خودش همین جوری موند و ادامه دار شد.
:)
بعد من کلن با این شوخی ها ناراحت نمیشم
:)
من به امید خدا اوایل تیر میرم.مشهد تو ماه مبارک!فعلا دارم خونواده رو میپیچونم با رفقا برم،تلافی ای هم کرده باشم!
:))))))))
دعا میکنم تا کمتر از دو ماه دیگه جور شه برین!شایدم زودتر حتى!دعاهای من میگیره.
لازمه یادآور بشم در مورد مشهد خواهیتون تو کربلا که هم مرض هستم با شما؟
پاسخ:
وای چه خووووب... افطاری تو حرم.
حتمن بپیچون... منم اگه توانایی پیچوندن داشتم حتمن می پیچوندم... 
:))
مرسی... ایشالا هر چی که می خای رو بهش برسی😊
بلی بلی اینو می دونم... ولی فک کنم تو مرض اول که من تو مشهد کربلا نمی خام رو مشترک نیستیم
:))))))
ان شاالله به همین زودیا بری مشهد،زیارت و سیاحت😊برای منم سوغاتی بیار اومدم تهران بهم بده😂
پاسخ:
ایشالااا...
فقط یه کوچولو دعاتو تغییر بده... برم مشهد زیارت...
بعد کیش برم برا سیاحت😁
البته مشهد خونه ی اقا و خانوم میم هم هست.
اصفهانم دوست دارم برم... شمال هم خوبه... کلن دعا کن هی برم مسافرت😁
نه اون مرض،مخصوص شماس قطعا!بعد اونجا روزه نمیگیرم که افطار بخوام از حرم بگیرم.
مسافر روزه نداره که.
:)
شب قدری بشه وا!
پاسخ:
اون مرض فقط یه نفرو درگیر خودش کرده فکر کنم😊
حالا که داری میری مشهد... 10 روز بمون دیگه😐
روزه مستحبی نمیشه گرفت؟
روزه قضا... چه بدانم... ینی راهی نیست که روزه بگیره که افطاری هم از حرم بگیری؟😐
...
برای همه خیلی التماس دعا☺
خدایا لطفا یه کاری کن این رفیق ما هی بره مسافرت😁ممنون😍😍
پاسخ:
هاااا.... الهی آمین...😍
خدایا جان لطفن یه کاری کن من با دوست جان هم برم مسافرت لطفن😊😊
مث که حاج آقا محمود بهترن و مراسم دارن.احتمالا ولادت نیمه ی ماه مبارک و شبای قدر برقراره.
...
اصلا رفتنو به تاخیر انداختم روزه خوری کنم،چی چی رو روزه بگیرم؟!
:\
پاسخ:
شبای قدر رو نمی دونستم... مرسی از اطلاع رسانی
:))
چرا تاخیر؟ مگه دوست نداری شبای قدر حرم باشی؟
اصن بی خیال... نمی خاد از حرم افطاری بگیری😁

که اینطور
خوبه ادم پی دلشو بگیره گاهی اوقات
آفرین

از این که پی دلتون رو میگیرید بهتر اینه که با جنبه هستید
این خیلی بهتره
پاسخ:
اصن به نظر من دل رییسه... بقیه باید به حرفش گوش بدن.:))
ممنون ... لطف دارید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">