روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

آقایهمسادهیواحددوازده

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ب.ظ

امروز رفت اون دنیا... بعد از حدود یک سال زندگی نباتی!

خدایش بیامرزد.

خدا عاقبت مارو بخیر کنه.

سنی هم نداشت.

:|

  • ۹۵/۰۳/۲۳
  • خانوم فاف

نظرات  (۶)

براش فاتحه میخونم.امیدوارم به بهانه ی اهدای عضو،مثله ش نکرده باشن.
مرگ مث سایه همراه ماس.خدا به ما رحم کناد!

پاسخ:
مچکریم.
میگم در مورد اهدا عضو باهات مخالفت نکنم بهتره... مگه نه؟😁😁

خدایش رحمت کند...
پاسخ:
خدا همه ی اموات رو بیامرزد

شما مگه با اهدای عضو موافقین؟!خیلی عجیبه که تبلیغات سوء روی شمام تاثیر گذاشته.
(من باب ورود به مخالفه ی جدید عرض کردم.)
:)))))))))))
...
از شوخی ها بگذریم،اهدای عضو کسی که با دستگاه زنده میمونه و حیات بقول شما نباتی داره و مرگ مغزی شده،طبق نظر آیات عظام وحید،صافی،سیستانی  قطعا راه نداره.کلا خیلیا هم بخاطر اینکه بشه مرگ مغزی رو مرگ دونست یا نه،به احتیاط افتادن و جلوی فتوا نوشتن "فیه مشکل"!کار اخلاقی ای نیس تبلیغ همچین چیزی تو مملکت شیعه.تازه پررو پررو از پیش خودشون میگن ثوابم داره!!!رامبد جوان هم فتوا میده تو این مملکت بی در و پیکر!
هیچکسی هم بهش نگفت بهتره همون مطربی و رقاصیشو بکنه و آخوندبازی در نیاره.
😑😤
پاسخ:
من تا آخر ماه رمضون فقط موافقم دیگه.😂😂😂
این بنده خدا اوضاعش جوری نبوده که بشه اهداء عضوش کرد.
ولی فک کنم اهدا عضو خوبه... نمی دونم والا.
من نه دکترم... نه عالم دین.
زندگی نباتی واقعا دردناکه..
خدایش بیامرزد..
پاسخ:
خیلی...
خدا رفتتگان شما رو هم بیامرزه.

هنوز خوابین؟تو کما نرفته باشین،اعضاتونو اهدا کنن؟!
دوست عزیزی که اینجا رو میخونین،لطف کنین،قرنیه،کبد و قلبو برای من کنار بذارین.ممنونم!
پاسخ:
دور از جونم...
چقد عضو لازم داری ای پسر!!!!
:|
بله بله دور از جون!دور از جون!
کاسبیه دیگه!
:))))))))

پاسخ:
من ساده فکر کردم خودت اهدا لازمی...
نگو می خای پول جمع کنی، بدی گوشی غربی، مرگ بر آمریکایی بخری😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">