روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

از حواشی خونه تکونی :))

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۵۰ ب.ظ
یادگاری هایی که از دوران کودکی موندن و وسط خونه تکونی باهاشون دیدار تازه کردم.
.
.
اون کفشه رو گذاشتم برا دخترم که بپوشه.
مادر دختری قراره از یه کفش استفاده کنیم.😉😄
  • ۹۵/۱۲/۲۱
  • خانوم فاف

نظرات  (۸)

چه بانمک طور! (:
چرا من از گذشته های خیلی دور چیزی ندارم!؟|:
پاسخ:
جدی؟! دخترم خجالت نمی کشه که کفش بچگیای مامانشو بپوشه؟😎😎
نمی دونم که... هیچی نداری از اون موقع ها؟!
نمی دونم. باید برم ببینم چیزی دارم یا نه. پیدا کردم عکسشو می ذارم(;
پاسخ:
خوب بگرد. بگردی پیدا میشه :))
پیدا کردی بذار کنار برا دخترت😊😊
راستی ینی دوست داری دخترت پا تو کفش تو کنه!؟((:
پاسخ:
در حد این کفش لا مشکل😆😆
نمو!!! 
اشتغال به غنا هم که داشتین!!!    :)))))))))))))))) 

پاسخ:
نمو واسه خیلییی خیلییی قدیما نیست... واسه 12 13 سال پیشه فک کنم 😎
خودمم همه ش فکر می کنم بهش... بابای من با موسیقی کلن مخالفه. الان باز حریف ما نمیشه دیگه با موزیکای تی وی کار نداره. ولی قدیما!!!
موندم چجوری این بساطو برا من خریده 😄😄
عیدی چیزی نمیدین به ما؟ 
پاسخ:
پول ندارم که... باید یه گل ریزون برا خودم راه بندازی.
این مشتریه تابلوشو گرفته... هنوز پولمو نداده.
به رو خودش هم نمیاره :|||||

سکه بدین. 
پاسخ:
نهایتش می برمت کافه :)))))
خدابیامرز آقای لطفی،همشهری ما بودن.حضرت والد(حقظه الله) دستور داده بودن برم پیش ایشون تار و سنتور یاد بگیرم،منم برای ایشون آیه روایت میخوندم که حرومه بعد ایشونم هی داریوش و پینک فلوید گوش دادنمو به روم میاوردن!!!آخرشم نرفتم و آقای لطفی به رحمت حق متصل شدن.
:) 
میفرمودن برو،معصیتش گردن من!!!
پاسخ:
حاج آقا چه خوش سلیقه هم هستن. سنتور و تار خیلی خوبه 😊
من سنتور و تار دوست. 😎
 نظر منو بخوای داریوش گوش کردن معصیتش بیشتره 😂😆
...
راستشو بخوای من همه ی موسیقی ها رو حروم نمی دونم.
ولی یه روزی یهو فهمیدم که بر خلاف اینکه میگن موسیقی تمرکزو می بره بالا و اینا رو مغز من تاثیرش خط خطی کردنه. ینی چندتا آهنگ که پخش بشه یهو من اعصابم می ریزه بهم.
حالا اینکه وسط این همه ادم که تمرکزشون میره بالا.. نمی دونم چرا من اینجوری ام. 😎
البته این وضعیت تو سبک سنتی کمتر برام پیش میاد. ولی آخرش پیش میاد.😆

ما همه مون خوش سلیقه ایم برخلاف شما که سلیقه ندارین!  :)))))))))) 
الان دقیقا یه دونه از تصانیف شجریانو میتونین نام ببرین که اعصابتونو بهم بریزه؟!یا مثلا آلبوم ترکمن علیزاده چطوری ممکنه باعث خط خطی شدن مغز بشه واقعا؟!چاوشی و صادقی و اینا حالا حق با شماس ولی واقعا محمد معتمدیو مگه میشه گذاشت کنار اینا؟ 
منظورم فراگیری نواختنه که حرومه هرچند شنودن همه شون هم حرومه بنظر من!یه همچین متحجری هستم کلا! 
پاسخ:
تو که سلیقه ت تکه... اصن یه دونه ای. :||||
کدوم شجریان؟ شجریان پدر یا شجریان پسر؟!!!
شجریان پدرو که اصلن گوش نمی دم... انقد بنده خدا نا مفهوم می خونه که هیچ وقت نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم... شجریان پسر خیلی کارش بهتره و صداش :)) علیرضا قربانی هم دوست دارم. شهرام ناظری هم اون آهنگ قدیمی هاش قشنگ تره. چاووشی هم یه کمش خوبه ولی زود میره رو مخم. رضا صادقی اصلللن نمی تونم گوش بدم.
اونلی حاج محمود :))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">