روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

اول اسفند

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ق.ظ


+چند وقتی بود که داشتم رو مغز یکی از دوستان که یه خورده به خاطر شرایط روزگار بی انگیزه شده و همه ش میگفت گیج شدم و خسته ام، کار می کردم که برا کنکور ثبت نام کنه و دقیقن دیروز صبح در آخرین روزی که فرصت ثبت نام بود، ثبت نام کرد و منم از این سر کشور داشتم دوست رو در اون سر کشور کمک رسانی می کردم برای ثبت نام.
:)
+عصر خانم پسرعمو زنگ زد و گفت یادته گفتی اگه مامان شدی باید بهم بگی؟
راستشو بخواید یادم رفته بود... ولی خودش یادش مونده بود. گفت که داره مامان میشه. البته ازم قول گرفت که به کسی نگم.
:))
+شب یه دوست دیگه که خودش معتقده روزگار یه خورده بد خلقش کرده پیام داد که بیا جدی صحبت کنیم. من از هیچی لذت نمی برم. هیچی حالمو خوب نمی کنه و از این حرفا. کلی با هم صحبت کردیم و آخرش گفت بعد مدتها آروم شدم.
خوشحال شدم از این حسی که داشت.
:)))
.
.
 اسفند امسال شروع خوبی داشت برای من.
روزای خوب باید ثبت بشن.
+عکس:استفاده ی بهینه از چوبز قبل از اینکه خورد بشه 😆😆

  • ۹۵/۱۲/۰۲
  • خانوم فاف

نظرات  (۷)

خدا رو شکر(:
+ چه عکس باکلاسی! تو اینستا ندیدمش(((;

پاسخ:
بلی بلی... خداروشکر.
آقا همه عکسای اینجا که تکراری نیستن که:)))))
پس عکسای اینجا به دو گروه تقسیم میشن،عکسای دیده شده،عکسای کلا دیده نشدا(:
پاسخ:
یه دسته ی سوم هم تو گوشیم هست که تعدادشون خیلی زیاده. ولی هی نمیشه جایی به اشتراک بذارمشون. تاریخ مصرفشون می گذره. دلم می سوزه براشون 😐😐😐
با این اضافه وزنتون باید کافی جوی خوردنو بذارین کنار!    :))))))))))) 
+شما ارشد ثبت نام نکردین؟ 
+شمام اومدین رسما در بی در و پیکر ترین فضا گفتین!    D:
+شما با دوستاتون جدی هم دارین؟!ما فقط شوخی داریم!
+گلدونه چی میگه!!!
پاسخ:
نمیشهههه... اعتیاد دارم بهش. فکرشم نکن 😆😆😆
+نه... ببین من چقد تاثیر گذارم... تونستم یه دوست همسن مجازی رو که دانشگاه نرفته و بی انگیزه بود تشویق کنم درس بخونه.  😎😆
+ مهم عمو و زن عمو هستن با دختر عموها که من تا حالا طاقت آوردم و بهشون نگفتم ... دارم می ترکم.😂😂😂
+ همین جدی بودنمه که تاثیر گذارم کرده بالام جان 😄😄
+ هیچی ... اومده یه خودی نشون بده و بره 😁
اعتیاد هم پس به هنراتون اضافه شد!            D:
روی خودتون تاثیر ندارین؟!
بنظرم میرسه کسی که این مساله ها رو با عموزاده ی شوورش درمیون میذاره،تا الان به تمام اعضای درجه ی یک خونه ی خودش و شوورش هم گفته.
نصف رفاقت به پایه 30گار بودنه وگرنه جدی بودن که فایده نداره. 

پاسخ:
اعتیادش خوشمزه س 😎😎
رو خودم یکم تاثیر دارم... ولی رو تصمیمات دوستان خیلییی تاثیر گذارم 😄😄
به مامان بابای خودش و شوهرش گفته. بعده اونا به من گفته. 
اینو که همه می فهمن بالاخره. یه وقتایی که داره از دست فامیل شوهر سکته می کنه و نمی تونه به خانواده ی خودش هم بگه به من پناه میاره 😆.همین امشب  یه لحظه خودش موند ... گفت فاطمه تو فامیل شوهری من انقد راحت دارم همه چیو بهت میگم؟ 😎😎 
نصف رفاقت به پایه کوه بودنه و کافه بودنه :))))

ببین 
باس انقد نمیومدم تا توسر در وبلاگت ب وضوح دیده شم


سلام!!!
پاسخ:
خوبه حالا بهت فحش ندادم 😂😂😂
سلاااام دوست خل و چلم 😆😆
سلام :)
امیدوارم همیشه به شادی و خوشحالی بگذره برات :)
پاسخ:
سلام
ممنونم 🌼🌼
امیدوارم تو موضوعی که انتخاب کردی موفق باشی :)
اول اینکه سریع تشریف بیارین روز مهندسو که تبریک نگفتین،بگین! 
:) 
دوم اینکه اصولا ایشون داره سیاستتون میکنه و احتمالا داره بین شما و باقی فامیلتون رخنه ایجاد میکنه.داره وسط جبهه ی فامیل شوور نقب میزنه. 
سوم اینکه کوهو نیستم ولی کافه ببرین منو! 
چهارم اینکه مورد اولو جدی بگیرین!
پنجم هم همون مورد چهارمه.

پاسخ:
1. روزت مبارک باشه پسرم... ببین چه زود می گذره.. ما پیر میشیم... شما بچه ها بزرگ میشید، مهندس میشد، مایه ی افتخار ما میشید 😆
2. مهم نیس... این حرفام روم تاثیر نداره. من نظرو خودمو دارم و سکوت پیشه می کنم 😎
3. کافه و کله پزی حیلی محیطاشون با هم متفاوته ها 😆😆
4. جدی جدی روزت مبارک
5. به گزینه ی 4 رجوع شود 😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">