روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

فکره دیگه... هزار جا میره :))

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ق.ظ

داشتم گزارش کامران نجف زاده رو گوش می کردم. یکی اومد گفت: "اینم فعلن اونجا موندگار شد. کسی جرات نمی کنه عوضش کنه."

با خودم فکر کردم اگه می خواستم از ایران برم کجا می رفتم.

فهمیدم آمریکا هیچ وقت  تو لیست کشورایی که دوسشون داشتم نبوده.

کلن همیشه اروپا رو ترجیح میدم. چه برای زندگی چه برای سفر.

در حال حاضر قصد رفتن ندارم، و از اون مهمتر امکانات و موقعیت رفتن هم ندارم. فقط خیالم راحت شد که هیچ وقت دلم نمی خواسته برم آمریکا 😆😆😆

  • ۹۵/۱۱/۱۷
  • خانوم فاف

نظرات  (۷)

تو سیاهه ی ممالک مورد علاقه ی منم نیس،منتها بنظرم بهترین جا برای مهاجرته.از همه نظر بنظر بهتر میاد.هم مردم بهتری داره،هم نظام آموزشی کاراتری داره،هم متروپل جهان سرمایه داریه،هم توش خانواده هنوز معنا داره.طبیعت و محیط زیست خوبیم داره.از ایران هم چارفصل تره.در واقع چه میخواین که بهترش در اروپا باشه؟!نسبت اروپا با امریکا نزدیک به نسبت درشکه با F35 یا مثلا نسبت سازه های مسکن مهر با امپایراستیته!
خلاصه اینکه بهترین جا برای زندگی کردن ماها،فلات ایرانه و بهترین جا برای مهاجرت امریکاس!
+اصلا چون امریکا اینطوریه،مقابله باهاش سخته البته که کاخ سفید را حسینیه میکنیم.
++الان هرکسی منو نشناسه و این نظرو بخونه فکر میکنه دارم امریکا رو " بزک" میکنم!!!
:))))))))))))))))) 
امریکای بد عهد!!! 
D:
پاسخ:
یکی نشناسدت که هیچی... منم که 4 سال و اندیه می شناسمت شاخام در اومد😆😆
من همچنان نظرم رو اروپاس... از نظر طبیعت و درختای سبز و کوه به سلیقه ی من بیشتر نزدیکه به اضافه ی اینکه رفت و آمدش راحتتر و کم هزینه تره. اولویت اولم هلند بود تا چند وقت پیش ... ولی از وقتی فهمیدم هلندی ها بلندترین میانگین قدی رو دارن تو اروپا اولویت دومم ینی اسپانیا اومد اول شد. انگلیس و ایتالیا هم دوست دارم. آلمان هم خوبه. :)
+یه مشروب سازی بود اون قدیما نزدیکای میدون امام حسین (البته من خودم اون موقع ها نبودم.😎) اگه اشتباه نکنم حرفش بود بشه حسینیه. زمان دانشجویی تو یکی از جلساتی که در مورد اجرایی شدنش حرف می زدن هم شرکت کردم. یه عده مخالف بودن و می گفتن حسینیه حرمت داره. یه عده هم می گفتن شرف المکان بالمکین. حالا شعار حسینیه شدن کاخ سفید منو یاد اون می ندازه. بهتره هیچ وقت آمریکا رو تسخیر نکنیم😎 چون احتمالن سر حسینیه شدن یا نشدن کاخ سفید یه جنگ داخلی سر می گیره 😆😆

مرگ بر امریکا!
کلا کلا!
Down With The US
 bas lAmerique
آمریکا،کثافت،حمال و بدعهد است!
:))))))))))) 
پاسخ:
آهان... حالا شدی ایمان خودمون😂😂😂
سگ تو روح آمریکا!
پاسخ:
خیلی خوب بود😂😂😂
آمریکا بیشتر شبیه یه سرابه.از دور دل انگیزه ولی از نزدیک نه.ولی اروپا از همه نظر خوبه😆 رفتی اونورا منم ببر😎
پاسخ:
من والا از نزدیک که ندیدمش... ولی دورش هم خیلی وسوسه م نکرده.😎
همون طور که تو متن هم گفتم اصلن قصد مهاجرت ندارم. 
همه ی جان و تنم وطنم وطنم وطنم وطنم 😆😆
لااقل امریکاییا نظرات ملتو منتشر میکنن!
پاسخ:
آقا بیرون بودم خب... ینی آمریکایی ها بیرون نمیرن؟
بعد الان من نظرات ملتو منتشر نمی کنم یا بعضیا که آمریکا رو بزک می کنن؟😎😆
یه بار سر یه درس به بچه ها گفتم فک کنید الان تابستون یا عیده و می خواید تصمیم بگیرید برید سفر.بگید کجا رو انتخاب می کنید و چرا؟
یکی از بچه ها که نوبتش شد با حالت تردید گفت خانم میشه ما جایی نریم!((:
حالا شده قضیه ما(;
پاسخ:
اخ گفتی... دقیقن داستان ما همینه که شاگردت گفته 😂😂
حالا شایدم یه روز رفتیم دور دنیا رو چرخیدیم. خدارو چه دیدی؟!😉
یادآوری کنیم اینو:شما سلیقه ندارین. 
آلمان خوبه ولی انقدری که مهاجر اومده توش بنظرم ظرفیتشو نداره. 
رده ی بعدیم انگلیسه که کشور آشغالیه.تجربه ی این یکیو دارم.
بقیه شون آویزون همین دوتان.
مهاجرت به کانادا و استرالیا هم بدرد نمیخوره.فقط همون امریکا خوبه. 
اروپا هیچ مزیتی در هیچ زمینه ای نسبت به امریکا نداره.کوه و در و دشتش هم از اروپا بهتره.
+نگران نباشین کاخ سفیدو آفتابه میگیریم قبلش.بالاخره سگ سیاهی رفت و شغال زردی اومد،ما حواسمون به طهارت و نجاست هس! 
:)))))))))))))))))) 
++از اونی که امریکا رو"بزک"میکنه انتظاری نیس،شما که اروپا رو به امریکا ترجیح میدین(ترجیح گاری به F35 و مسکن مهر به امپایراستیت)باید نظرا رو منتشر کنین وگرنه از "بزک" کنندگان امریکا منتشر نکردن نظرات دور نیس!

پاسخ:
بی اصالت تر از آمریکا وجود نداره. باز این اروپاییا دو زار تاریخ دارن. همون اسپانیا که گفتم. 
کانادا و استرالیا هم دورن. اگه بخوام انقد دور برم میرم همون اسپانیا 😆😆
+خوبه که حواست هست. اصن از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم😄😄
++واقعن ها... من چه انتظارتی ازت دارم. کسی که آمریکا رو بزک می کنه که دیگه توقعی ازش نمیره.😜

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">