روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

از زندگی لذت ببریم :))

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ق.ظ

دیشب با اعضای کلاس قرار گذاشتیم که امروز بریم برای بازدید از نخستین جشنواره ی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر. 

صبح که بیدار شدیم یکی از بچه ها گفت "برفووووو😮😮😮😮😮😮".

 استاد گفت "بریم؟ برف زیاد اومده اونجا؟"

منم گفتم" من که میگم بریم. حیفه."

استاد گفت:"تو که تو برف میرى کوه معلومه که این برات چیزى نیست 😂😂😂

بریم باشه"

.

.

.

از اون موقع دارم به این فکر می کنم که از کی یاد گرفتیم زندگی رو انقد برای خودمون سخت کنیم؟ از چه موقعی حس کردیم تماشای برف فقط و فقط از پشت پنجره لذتبخشه؟

آسون که بگیریم شیرین می گذره.


ما که داریم حاضر میشیم بریم... شما هم دوست داشتید بیاید.

فقط امروز و فردا وقت هست. از ساعت یک ظهر تا هشت شب. خانه ی هنرمندان ایران. :)


  • ۹۵/۱۱/۱۴
  • خانوم فاف

نظرات  (۳)

باشه میام(;
پاسخ:
منم میام باهات یکم بخندیم دوتایی 😆😆
معلومه که نمیرم خونه ی هنرمندان!شمام نرین!
بقول یه بنده خدایی،هوا سرد نیس،الکل خونمون کمه! 
:))))))))))))))))))
سیگار بکشین تو برف!اینجا برف نمیاد،آفتاب شده!
پاسخ:
من رفتم کلی هم خوش گذشت.
عکساشم گذاشتم استوری 😎😆
اینم نظریه برا خودش. من میل ندارم. مرسی :))))
می دونی چیه؟ خودمم بخوام دیگه پولی ندارم که بدم برا سیگار. ینی این دی و بهمن که میاد من تا خرخره میرم زیر بار قرض 😐😐
حاج محمود آقا اینا آیا برنامه واس این روزا نداشتن؟
پاسخ:
دیشب بود دیگه. ینی می خوای بگی اینجا نیستی؟ 
ینی چجوری میشه که بی خبر باشی؟ 😎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">