روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

اولین پست زمستانی

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ق.ظ

فک کنم اینجا دیگه همه می دونن من چقد خوشحالم از اینکه از این یه بعد هر روز قراره طولانی تر باشه از روز قبلش.

:))



زمستونتون حسابی برفی و بدون آلودگی ها.


  • ۹۵/۱۰/۰۱
  • خانوم فاف

نظرات  (۳)

پاییز زیبا و رنگی پنگی تموم شد در حالیکه که بعضیا از رفتنش خرسندن،واه واه واه😜
پاسخ:
خیلی هم خوب شد که تموم شد.. زمستون پر از امیده. امید اومدن بهار. طولانی شدن روزا.
😊😊😊
  • سهیلا ملکی
  • اره واقعا

    ادم استرس می گرفت انقد زود شب میشد
    پاسخ:
    من خیلی خوشحال میشم وقتی یه دوست هم نظر پیدا می کنم :)
    کرم خاکی دقتی بارون میاد،میاد رو سطح خاک تا نفس بکشه.این ینی کرم خاکی میفهمه به اکسیژن نیازه ولی قالیباف و روحانی و ابتکار و...اندازه ی کرم خاکی هم نمیفهمن.زمستون بدون آلودگی تقریبا آرزوی محاله.
    برف هم که پارسال کم اومد،ایشالا امسال بیشتر شه.این کم شدن بارون و برف هم بخاطر معاصیه.(حالا شما میخواین به ما بخندین یا نه،نظر من اینه.)
    ... 
    من که میدونم نصف بیشتر خوشحالیتون بخاطر اومدن ماه تولدتونه پس الکی برف و طول روز و اینا رو به ما نگین!آره! 
    :) 
    پاسخ:
    اینا که خیلی آدمای بی وجدانی هستن... حیف کرم خاکی که با اینا مقایسه بشه 😐
    من کی به حرفات خندیدم؟ (در زمینه ی حرفای جدی البته... بقیه وقتا زیاد می خندم)😎
    ...
    نخیرم... من روز تولدمو دوست دارم... ولی ماه اسفند و بهارو بشتر دوست می دارم. بعله ام که😊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">