روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟ :))))))

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ق.ظ

باران...

..

.

ماشین کثیف مرا امروز باران شست :))))

.

.


  • ۹۵/۰۸/۱۲
  • خانوم فاف

نظرات  (۲)

یه کلاس میدون صنعته این دفه رفتم بردمش پارکینگ میلاد نور کارواش بی آب ردیفش کردن.میخواستم بهتون بگم شمام بیارین ماشینتونو.تازه یکی از بچه هام اومد نذاش حساب کنم.یه همچین شاگردایی دارم من. 
پاسخ:
چقققققققققد کامنت😨😨😨
مرسی... الان کارواش لا فایده دیگه.... هوا یه جوریه که تا آدم بره کارواش از آسمون گِل میباره. آسمون رو حالت اتوماتیکه تو پاییز و زمستون. خودش خوب می فهمه کدوم ماشین تازه رفته کارواش :))))))
می ذارمش همین گوشه ی خیابون... چند وقت یه بار بارون درست حسابی میاد تمیز میشه خودش 😂😂
اونوخ این شاگردا در قبال پرداخت چنین هزینه هایی چه توقعی از معلمشون دارن؟ نمره ی اضافی عایا؟😎
نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ در حال رانندگی عکس میگیرین؟!اونم تو بارون؟!
گواهینامه تونو بدین سوراخ کنن!ما واقعا امنیت نداریم با وجود راننده هایی که پشت فرمون،بجای رانندگی،عکاسی میکنن. 
:)))))))))))) 
پاسخ:
اولندش اینجا جلو در خونه س... 
دومندش ماشین تو پارکه. هنوز راه نیفتادم
سوندش من عمرن گواهی نامه مو بدم سوراخ کنن... خیلی گرونه گواهی نامه :|
چارمندش ماهایی که عکس می گیریم از تک سرنشینانِ ترافیک زا خیلی بهتریم 😆😄

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">